POMOC TECHNICZNA ESET

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Instrukcje video

Instrukcje postępowania

Kontakt

Jak dokonać aktywacji produktu ESET?

Jak przedłużyć licencję?

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV do nowego klucza licencyjnego?

Skąd wziąć klucz licencji i nazwę użytkownika?

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do przejścia do najnowszej wersji programu?

 

Jak dokonać aktywacji produktu ESET?

Podane rozwiązanie dotyczy produktów ESET:

  • NOD32 Antivirus
  • Internet Security
  • Smart Security
  • Smart Security Premium

Rozwiązanie dotyczy aplikacji w wersji 9 i 10 zainstalowanej na systemie Windows (XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10).

Jeśli masz problem z aktywacją ESET Mobile Security & Antivirus na urządzeniu mobilnym z systemem Android przejdź do artykułu bazy wiedzy: Jak pobrać, zainstalować oraz aktywować program ESET Mobile Security?

Jeśli zakupiłeś licencję poprzez Sklep Google Play i aktywacja zakończyła się niepowodzeniem przejdź tutaj.

Po instalacji programu ESET zostaniemy od razu poproszeni o wprowadzenie klucza licencyjnego do przeprowadzenia aktywacji produktu (patrz punkt 3). Jeżeli ten krok zostanie pominięty lub produkt pozostanie nieaktywowany, prosimy o postępowanie zgodnie z krokami opisanymi poniżej.

1. Otwieramy okno programu ESET.
2. Klikamy Pomoc i obsługa a następnie Aktywuj produkt.


3. Wybieramy sposób Aktywacji licencji.


4. Jeśli wybierasz opcję: Wprowadź klucz licencyjny. Wprowadzamy lub wklejamy klucz licencyjny w pole „Wprowadź klucz licencyjny” i klikamy Aktywuj. Ważne, aby klucz ten był w formacie: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Znaki odstępu (myślnik „-„) są istotne. Upewnij się, że wprowadzone zostały wielkie litery.


5. Jeśli wybierasz opcję: Użyj menadżera licencji.

a. Jeśli posiadasz konto utworzone na my.eset.com. W wersji 10 i 9 hasło było tworzone w przypadku połączenia z usługą Anti-theft oraz dla programu ESET Parental Control. Wprowadź adres e-mail oraz hasło do konta my.eset.com i następnie kliknij Zaloguj.

b. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta na portalu my.eset.com wybierz „Utwórz konto”. Zostanie uruchomione okno przeglądarki internetowej z dostępnym formularzem, którego należy wypełnić. Należy wyrazić zgodę na warunki firmy ESET – Warunki korzystania oraz kliknąć „Utwórz nowe konto my.eset.com”.


6. Należy zezwolić aplikacji ESET na wprowadzenie zmian na tym urządzeniu.


7. Zostanie wyświetlony komunikat o aktywacji produktu. Kliknij Aktywuj.
W przypadku chęci zmiany produktu wybierz: „Zmień produkt”. W zależności od rodzaju wykupionej licencji może istnieć możliwość aktywacji innego produktu ESET posiadającego inne funkcjonalności. Wybierz produkt z listy dostępnych i wciśnij „Kontynuuj”.
Jeśli chcesz wrócić do poprzedniego ekranu wybierz „Wstecz”.


8. Po zakończeniu weryfikacji zostanie wyświetlona informacja: Aktywacja zakończona pomyślnie. Kliknij Gotowe.


9. Jeśli zostanie wyświetlony jakikolwiek błąd aktywacji wykonaj instrukcję dostępną w artykule bazy wiedzy: Otrzymuję komunikat o błędzie aktywacji w trakcie instalacji produktów firmy ESET. Co oznacza ten błąd?

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Jak przedłużyć licencję?

Podane rozwiązanie dotyczy produktów ESET:

  • NOD32 Antivirus
  • Internet Security
  • Smart Security
  • Smart Security Premium

Jeśli wystąpił problem z przedłużeniem licencji ESET Mobile Security, zakupionej poprzez Sklep Google Play zapoznaj się z artykułem: Aktywacja aplikacji ESET Mobile Security z Google Play nie powiodła się – co powinienem zrobić?

Wersja 9 i wcześniejsze

Proszę przejść do strony Rejestracji ESET. Proszę wprowadzić wymagane do rejestracji dane w zależności od rodzaju przeprowadzanej rejestracji: Rejestruję nową licencję, Rejestruję przedłużenie licencji, Rejestruję upgrade z NOD32 Antivirus do Smart Security. Dokładny opis przeprowadzania rejestracji został przedstawiony w artykule bazy wiedzy ESET: Jak zarejestrować nową licencję lub przedłużenie na program ESET?

Wersja 10

1. Przejdź do zakładki Pomoc i obsługa i następnie Zmień licencję (lub Aktywuj produkt):


2. Proszę następnie wprowadzić klucz licencyjny w zaznaczone pole i kliknąć Aktywuj:


3. Nastąpi weryfikacja danych licencyjnych.


4. Jeśli dane zostały wprowadzone poprawnie zostanie wyświetlony komunikat:

Jeżeli zostanie wyświetlony komunikat informujący o wystąpieniu błędu aktywacji proszę przejść do artykułu, gdzie opisane zostały najczęściej pojawiające się problemy i wykonać zalecone tam czynności. Otrzymuję komunikat o błędzie aktywacji w trakcie instalacji produktów ESET. Co oznacza ten błąd?


Wersja 11

1. Przejdź do zakładki Pomoc i obsługa. Następnie kliknij Zmień licencję (lub Aktywuj produkt).


3. Wybieramy sposób Aktywacji licencji.


4. Jeśli wybierasz opcję: Wprowadź klucz licencyjny. Wprowadzamy lub wklejamy klucz licencyjny w pole „Wprowadź klucz licencyjny” i klikamy Aktywuj. Ważne, aby klucz ten był w formacie: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Znaki odstępu (myślnik „-„) są istotne. Upewnij się, że wprowadzone zostały wielkie litery.


5. Jeśli wybierasz opcję: Użyj menadżera licencji.

a. Jeśli posiadasz konto utworzone na my.eset.com. W wersji 10 i 9 hasło było tworzone w przypadku połączenia z usługą Anti-theft oraz dla programu ESET Parental Control. Wprowadź adres e-mail oraz hasło do konta my.eset.com i następnie kliknij Zaloguj.

b. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta na portalu my.eset.com wybierz „Utwórz konto”. Zostanie uruchomione okno przeglądarki internetowej z dostępnym formularzem, którego należy wypełnić. Należy wyrazić zgodę na warunki firmy ESET – Warunki korzystania oraz kliknąć „Utwórz nowe konto my.eset.com”.


6. Należy zezwolić aplikacji ESET na wprowadzenie zmian na tym urządzeniu.


7. Zostanie wyświetlony komunikat o aktywacji produktu. Kliknij Aktywuj.
W przypadku chęci zmiany produktu wybierz: „Zmień produkt”. W zależności od rodzaju wykupionej licencji może istnieć możliwość aktywacji innego produktu ESET posiadającego inne funkcjonalności. Wybierz produkt z listy dostępnych i wciśnij „Kontynuuj”.
Jeśli chcesz wrócić do poprzedniego ekranu wybierz „Wstecz”.


8. Po zakończeniu weryfikacji zostanie wyświetlona informacja: Aktywacja zakończona pomyślnie. Kliknij Gotowe.


9. Jeśli zostanie wyświetlony jakikolwiek błąd aktywacji wykonaj instrukcję dostępną w artykule bazy wiedzy: Otrzymuję komunikat o błędzie aktywacji w trakcie instalacji produktów firmy ESET. Co oznacza ten błąd?

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV do nowego klucza licencyjnego?

Jeśli chcesz korzystać z najnowszych wersji programów ESET, ale nie posiadasz klucza licencyjnego, przekonwertuj posiadane dane na klucz licencyjny. Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert.
W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij „konwertuj”.
Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Skąd wziąć klucz licencji i nazwę użytkownika?

Problem:

  • Nie pamiętasz danych licencyjnych
  • Zostałeś poproszony o przesłanie klucza licencyjnego lub nazwy użytkownika licencji

Rozwiązanie:

1. Nazwę użytkownika możesz sprawdzić w programie ESET.
a. Uruchom program ESET,
b. Użyj kombinacji klawiszy „CTRL” + „U” lub przejdź do zakładki „Pomoc i obsługa” i kliknij na pozycję „Szczegóły dla działu obsługi klienta”.


c. W nowym oknie zostanie wyświetlona nazwa użytkownika licencji oraz identyfikator licencji.

2. Odzyskać dane licencyjne możesz za pomocą poniższego linku.
a. Przejdź na stronę https://rejestracja.eset.pl/register/remind_password.php


b. Wprowadź nazwę użytkownika lub klucz licencyjny i kliknij w przycisk wyślij.
c. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, czy otrzymałeś dane licencyjne.

3. Klucz licencyjny znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego produktu lub w mailu otrzymanym po rejestracji licencji.
Klucz licencyjny wymagany jest do aktywacji produktów w wersji 9 i nowszej. Aby aktywować starszą wersję programu potrzebujesz nazwy użytkownika (w formacie EAV-XXXXXXXX) i hasła.

W przypadku nie otrzymania klucza licencyjnego po zakupie licencji lub po dokonaniu konwersji nazwy użytkownika
i hasła do klucza licencyjnego, prosimy o kontakt mailowy pod adresem pomoc@eset.pl

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do przejścia do najnowszej wersji programu?

Tak - w przypadku posiadania ważnej licencji możesz bezpłatnie dokonać instalacji najnowszej wersji programu ESET.

UWAGA: Najnowsze wersje programu do aktywacji wymagają posiadania klucza licencyjnego w odpowiednim formacie.
W przypadku gdy posiadasz jedynie nazwę użytkownika i hasło, musisz przekonwertować dane do formatu klucza licencyjnego.
Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert. W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij „konwertuj”. Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Do góry

Wybierz produkt Zobacz
Newsletter Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach podaj swój adres e-mail