POMOC TECHNICZNA ESET

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Instrukcje video

Instrukcje postępowania

Kontakt

 

 

 

Jak założyć konto ESET Business Account?

 

1. Aby założyć konto ESET Business Account (EBA) przejdź na stronę eba.eset.com i kliknij w przycisk Register for free.


2. Wypełnij formularz, zapoznaj się z warunkami użytkowania i je potwierdź.

3. Zaznacz „I’m not a robot” i wybierz Continue.

4. Wybierz domyślny język, który będzie wykorzystywany dla wszystkich nowych kont w Twojej firmie oraz opcjonalnie wypełnij formularz zawierający bardziej szczegółowe informacje na temat Twojej firmy.


5. Kliknij w Register, a następnie zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową, by potwierdzić założenie konta.

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

Jak aktywować ESET Cloud Administrator?

 

1. Zaloguj się do swojego konta ESET Business Account (EBA) i skorzystaj z licencji testowej na produkty biznesowe ESET z możliwością zarządzania w chmurze lub dodaj odpowiednią licencję.

 

2. W oknie wyboru środowiska zarządzania kliknij w przycisk Aktywuj - pod opisem ESET Cloud Administrator

3. Zaakceptuj warunki korzystania, wybierz lokalizację centrum danych i kliknij w kontynuuj.

4. Możesz zamknąć okno konfigurowania rozwiązania ESET Cloud Administrator. Powiadomienie o zakończeniu konfigurowania, otrzymasz na skrzynkę pocztową

 

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

W jaki sposób dodać stacje robocze do naszego serwera ECA?

 

1. Wygeneruj instalator programu ESET z poziomu konsoli ECA.

Jeżeli masz już zainstalowanego klienta na stacji, wygeneruj instalator samego agenta.


2. Po kliknięciu w „zakończ”, wyświetli się  możliwość pobrania instalatora lub jego wysłanie do pracowników:

3. Po pobraniu instalatora, zainstaluj go na stacji roboczej:

a) lokalnie: uruchamiając instalator i postępując zgodnie z kreatorem

b) zdalnie: wykorzystując narzędzie Remote Deployment Tool lub skrypt dla GPO / SCCM

 

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

Jak zmienić język konsoli ECA?

 

1. Zaloguj się do swojego konta EBA, a następnie kliknij w prawym górnym rogu ekranu na nazwę swojego użytkownika: 

2. Zmień język ECA na jeden z dostępnych:

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

Jak włączyć dwuskładnikowe uwierzytelnianie użytkowników?

 

1. Zaloguj się na swoje główne konto EBA, a następnie przejdź do ustawień: 

2. Kliknij w przełącznik obok pozycji „Wymagaj uwierzytelniania dwuskładnikowego dla wszystkich użytkowników”.

 

3. Potwierdź włączenie, podając hasło do konta EBA i kliknij „włącz

4. Przy ponownym zalogowaniu się do konta EBA, zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu, poprzedzając go numerem kierunkowym (Nie podawaj prefixu „+” lub „0”!) oraz o wybranie sposobu na uzyskanie dostępu do aplikacji ESET Secure Authentication:

5. Jeżeli wybrałeś „Send SMS txt with download link”, na swój telefon otrzymasz wiadomość z linkiem, za pomocą którego pobierzesz aplikację ESET Secure Authentication.

6. Po jej zainstalowaniu, zapoznaj się z treścią umowy licencyjnej i kliknij w „Akceptuj”.

7. Nadaj PIN, za pomocą którego zabezpieczysz dostęp do aplikacji.

8. Wybierz ESET Business Account z listy i wpisz wyświetlony kod w okno logowania do konta EBA.



UWAGA! Na Twoją skrzynkę pocztową zostanie wysłana wiadomość z dziesięcioma kodami zapasowymi. Kody te można wykorzystać tylko raz. Po ich wykorzystaniu, otrzymasz nowe.

 

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

W jaki sposób skorzystać z narzędzia Remote Deployment Tool?

 

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat zdalnego wdrożenia za pomocą narzędzia Remote Deployment Tool: 

 

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

Jak utworzyć nowego użytkownika administracyjnego?

 

1. Zaloguj się do swojego konta EBA i przejdź do zakładki „Zarządzanie użytkownikami”:

2. Kliknij w nowy użytkownik, wypełnij formularz i kliknij w „Utwórz



3. Na adres mailowy, podany w formularzu, zostanie wysłana wiadomość mailowa z linkiem potwierdzającym założenie konta. 

 

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

 

W jaki sposób włączyć powiadomienia?

 

1. Zaloguj się do swojej konsoli ECA i przejdź do zakładki Powiadomienia:

 

2. Kliknij w interesujące Cię powiadomienie, a następnie wybierz z menu „edytuj”:

3. Włącz powiadomienie oraz podaj adres e-mail, na który ma zostać ono wysłane: 

4. Po kliknięciu na przycisk „zapisz”, gdy zostanie spełniony odpowiedni warunek, na podany wcześniej adres e-mail, otrzymasz wiadomość z powiadomieniem.

 

  

Czy udało się rozwiązać Twój problem?

Tak

Nie

 

Do góry

 

Do góry

 

 

 

 

Darmowe wsparcie techniczne
w języku polskim

Możesz więcej dzięki pomocy naszych specjalistów.

Pomoc techniczna świadczona jest w języku polskim za pośrednictwem telefonu lub poczty mailowej.

 

 

Konsola centralnego zarządzania
ESET Security Management Center

Zarządzaj bezpieczeństwem sieci dzięki nowej webowej konsoli ESET Security Management Center.

ESET Security Management Center jest standardowym wyposażeniem wszystkich produktów ESET dla biznesu.

 

 

Licencjonowanie dostosowane
do potrzeb klientów biznesowych

Łatwiejsze zarządzanie licencjami dzięki nowemu portalowi ESET License Administrator.

Jak działa licencjonowanie ESET?

Sprawdź pakiety licencji dla biznesu

 

Wybierz produkt Zobacz
Newsletter Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach podaj swój adres e-mail