Nowy ESET dla domu i firmy - FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania:

Jak przywrócić ochronę bankowości internetowej, gdy ta przestaje działać?

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV do nowego klucza licencyjnego?

Jak dokonać instalacji i aktywacji produktu w wersji 10.x?

Skąd wziąć klucz licencji?

Jak zaktualizować obecny produkt do najnowszej wersji?

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do instalacji najnowszej wersji programu?

Jakie nowości pojawiły się w wersji 10?

 

 

Jak przywrócić ochronę bankowości internetowej, gdy ta przestaje działać.

  1. Ponownie uruchom komputer i sprawdź czy problem nadal występuje.
  2. Jeśli ochrona bankowości internetowej nadal nie działa otwórz okno aplikacji ESET, a następnie naciśnij klawisz F5.
  3. W wyświetlonym oknie "Ustawienia zaawansowane" przejdź do zakładki „Aktualizacja”, a następnie do "Podstawowe". Teraz zmień "Typ aktualizacji" z "Regularna aktualizacja" na "Aktualizacja w wersji wstępnej".
  4. Po zakończeniu procesu aktualizacji programu przywróć ustawienia przeglądarki internetowej do domyślnych, zgodnie z instrukcjami poniżej:

    Internet Explorer:
    https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/923737

    Firefox:
    https://support.mozilla.org/t5/Rozwi%C4%85zywanie-problem%C3%B3w/Przywracanie-domy%C5%9Blnych-ustawie%C5%84-Firefoksa-%C5%82atwe-rozwi%C4%85zanie/ta-p/24475

    Chrome:
    https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl

  5. Ponownie uruchom komputer.
  6. Sprawdź czy problem nadal występuje, jeśli nie, przywróć w programie ESET aktualizacje typu „Regularna aktualizacja” (patrz pkt. 3)

Jeśli problem występuje nadal zainstaluj aplikację ESET ponownie, zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Przejdź na stronę: http://www.eset.pl/Pobierz/pelne i pobierz oprogramowanie ESET z którego korzystasz.
  2. Zanim zaczniesz instalować pobrany program, odinstaluj posiadaną aplikację ESET zgodnie z instrukcją dostępną na tej stronie: http://support.eset.com/kb2289/?viewlocale=pl_PL.
  3. Następnie zainstaluj pobraną wcześniej wersję programu ESET (UWAGA - konieczne będzie wprowadzenie klucza licencji w celu aktywacji produktu po instalacji – odszukaj mail aktywacyjny ESET w swojej skrzynce mailowej).
  4. Po zainstalowaniu programu ESET problem z ochroną bankowości internetowej nie powinien już występować.

W przypadku powtarzania się tego problemu po zastosowaniu powyższych wskazówek skontaktuj się ze wsparciem technicznym dzwoniąc pod numer 32 259 11 88 lub pisząc na adres pomoc@eset.pl. Przed skontaktować się z pomocą techniczną wygeneruj dziennik aplikacji ESET Log Collector zgodnie z instrukcją z naszej bazy wiedzy: http://support.eset.pl/kb3466

 

 

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV
do nowego klucza licencyjnego?

Jeśli chcesz korzystać z najnowszych wersji programów ESET, ale nie posiadasz klucza licencyjnego,
przekonwertuj posiadane dane na klucz licencyjny. Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert.
W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij „konwertuj”.
Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

 

Jak dokonać instalacji i aktywacji produktu w wersji 10.x?

Jeśli nie wiesz jak dokonać instalacji naszych produktów w wersji 10.x zapoznaj się z filmem instruktażowym.

 

 

Skąd wziąć klucz licencji?

Klucz licencyjny znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego produktu lub w mailu otrzymanym po rejestracji licencji.
Klucz licencyjny wymagany jest do aktywacji produktów w wersji 9 i nowszej. Aby aktywować starszą wersję programu
potrzebujesz nazwy użytkownika (w formacie EAV-XXXXXXXX) i hasła.

W przypadku nie otrzymania klucza licencyjnego po zakupie licencji lub po dokonaniu konwersji nazwy użytkownika
i hasła do klucza licencyjnego, prosimy o kontakt mailowy pod adresem pomoc@eset.pl

 

 

Jak zaktualizować obecny produkt do najnowszej wersji 10?

  1. Procedura ta nie dotyczy systemu Windows XP SP3 – wersja 10.x rozwiązań ESET nie wspiera tego systemu – należy korzystać z wersji 9.x.
  2. Wejdź na stronę www.eset.pl/Pobierz i pobierz plik instalacyjny produktu, na który posiadasz aktywną licencję.
  3. Usuń wykorzystywany program antywirusowy firmy ESET i uruchom komputer ponownie.
  4. Następnie uruchom pobrany plik instalacyjny i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
  5. W oknie aktywacji produktu wprowadź klucz licencyjny, uzyskany podczas konwersji (pkt. 1).
  6. Gotowe – zaktualizowałeś program ESET do najnowszej wersji.

 

 

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do migracji
do najnowszej wersji programu?

Tak - w przypadku posiadania ważnej licencji możesz bezpłatnie dokonać instalacji najnowszej wersji programu ESET.

UWAGA: Najnowsze wersje programu do aktywacji wymagają posiadania klucza licencyjnego w odpowiednim formacie.
W przypadku gdy posiadasz jedynie nazwę użytkownika i hasło, musisz przekonwertować dane do formatu klucza licencyjnego.
Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert. W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło,
a następnie kliknij „konwertuj”. Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

 

Jakie nowości pojawiły się w wersji 10?

O nowościach i technologiach wykorzystywanych w najnowszych wersjach programów ESET,
przeczytasz na naszych stronach:

 

ESET NOD32 Antivirus ESET Smart Security Premium

ESET
NOD32 Antivirus

ESET

Smart Security

 

 

 

 

 

Potrzebujesz pomocy podczas
aktywacji programów ESET?

Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje odnośnie aktywacji
produktów ESET dla użytkowników domowych.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z formularza kontaktowego
lub do nas zadzwoń:

Pomoc ESET

FORMULARZ
KONTAKTOWY

Pomoc ESET

POMOC TECHNICZNA:
32 259 11 88
pomoc@eset.pl

Pomoc ESET

 PYTANIA NT. LICENCJI:
32 259 11 00
licencje@eset.pl

 

 

Wybierz produkt Zobacz
Newsletter Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach podaj swój adres e-mail