Nowy ESET dla domu i firmy - FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania:

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV do nowego klucza licencyjnego?

Jak dokonać aktywacji produktu przy pomocy klucza licencyjnego (wersja produktu 9 i wyższa)?

Skąd wziąć klucz licencji?

Jak zaktualizować obecny produkt do najnowszej wersji?

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do migracji do najnowszej wersji programu?

Jakie nowości pojawiły się w wersji 9?

Problemy z poprawnym wyświetlaniem strony poczty onet.pl

 

Jak przekonwertować posiadaną nazwę użytkownika EAV
do nowego klucza licencyjnego?

Jeśli chcesz korzystać z najnowszych wersji programów ESET, ale nie posiadasz klucza licencyjnego,
przekonwertuj posiadane dane na klucz licencyjny. Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert.
W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij „konwertuj”.
Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

 

Jak dokonać aktywacji produktu przy pomocy klucza licencyjnego
(wersja produktu 9 i wyższa)?

Zainstaluj program, a w oknie aktywacji wprowadź klucz licencyjny. Kliknij „Aktywuj” i uzupełnij formularz rejestracyjny.
Zakończ aktywację klikając raz jeszcze „Aktywuj”. Jeśli nie posiadasz klucza licencyjnego – sprawdź jak go uzyskać.
Aby dowiedzieć się jak aktywować program przy pomocy klucza licencyjnego, zobacz film instruktażowy.

 

 

Skąd wziąć klucz licencji?

Klucz licencyjny znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego produktu lub w mailu otrzymanym po rejestracji licencji.
Klucz licencyjny wymagany jest do aktywacji produktów w wersji 9 i nowszej. Aby aktywować starszą wersję programu
potrzebujesz nazwy użytkownika (w formacie EAV-XXXXXXXX) i hasła.

W przypadku nie otrzymania klucza licencyjnego po zakupie licencji lub po dokonaniu konwersji nazwy użytkownika
i hasła do klucza licencyjnego, prosimy o kontakt mailowy pod adresem pomoc@eset.pl

 

 

Jak zaktualizować obecny produkt do najnowszej wersji 9?

  1. Przed instalacją najnowszej wersji programu ESET (wersje 9 i późniejsze) skonwertuj do klucza licencyjnego posiadaną nazwę użytkownika i hasło obecnej licencji. Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert. W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij „konwertuj”. Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.
  2. Wejdź na stronę www.eset.pl/Pobierz i pobierz plik instalacyjny produktu, na który posiadasz aktywną licencję.
  3. Usuń wykorzystywany program antywirusowy firmy ESET i uruchom komputer ponownie.
  4. Następnie uruchom pobrany plik instalacyjny i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
  5. W oknie aktywacji produktu wprowadź klucz licencyjny, uzyskany podczas konwersji (pkt. 1).
  6. Gotowe – zaktualizowałeś program ESET do najnowszej wersji.

 

 

Czy posiadana licencja uprawnia mnie do migracji
do najnowszej wersji programu?

Tak - w przypadku posiadania ważnej licencji możesz bezpłatnie dokonać instalacji najnowszej wersji programu ESET.

UWAGA: Najnowsze wersje programu do aktywacji wymagają posiadania klucza licencyjnego w odpowiednim formacie.
W przypadku gdy posiadasz jedynie nazwę użytkownika i hasło, musisz przekonwertować dane do formatu klucza licencyjnego.
Aby uzyskać klucz licencyjny wejdź na my.eset.com/convert. W stosowne pola wprowadź posiadaną nazwę użytkownika i hasło,
a następnie kliknij „konwertuj”. Jak to zrobić, dowiesz się z filmu instruktażowego.

 

 

Jakie nowości pojawiły się w wersji 9?

O nowościach i technologiach wykorzystywanych w najnowszych wersjach programów ESET,
przeczytasz na naszych stronach:

 

ESET NOD32 Antivirus ESET Smart Security

ESET
NOD32 Antivirus

ESET

Smart Security

 

 

Problemy z poprawnym wyświetlaniem strony poczty onet.pl

W przypadku problemów z wyświetlaniem strony poczty onet.pl proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

Uruchamiamy program ESET, następnie przechodzimy do zakładki Ustawienia i wybieramy  ustawienia Zaawansowane. ESET Smart Security
Następnie przechodzimy do zakładki „STRONY INTERNETOWE
I POCZTA E-MAIL”
zaznaczamy SSL/TLS; w sekcji Lista znanych certyfikatów wybieramy „Edytuj”.
ESET Smart Security
Wybieramy „Dodaj”. ESET Smart Security
W nowym oknie
wybieramy „Adres URL".
ESET Smart Security
W kolejnym oknie wpisujemy adres „onet.pl” i klikamy OK. ESET Smart Security

Następnie konfigurujemy reguły zgodnie z obrazkiem.

Czynność dostępu: Automatycznie

Czynność skanowania: Ignoruj

Występujący problem z otwarciem wybranej strony zostanie rozwiązany.

ESET Smart Security

 

 

 

Potrzebujesz pomocy podczas
aktywacji programów ESET?

Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje odnośnie aktywacji
produktów ESET dla użytkowników domowych.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z formularza kontaktowego
lub do nas zadzwoń:

Pomoc ESET

FORMULARZ
KONTAKTOWY

Pomoc ESET

POMOC TECHNICZNA:
32 259 11 88

Pomoc ESET

 PYTANIA NT. LICENCJI:
32 259 11 00

 

Wybierz produkt Zobacz
Newsletter Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach podaj swój adres e-mail